Donnerstag, 15. Juli 2010

Wooohooo - Placebo in Salzburg!

English Deutsch

Last week I went to Austria to buy gas (as we always do – we live very close to the border and fuel is considerably less expensive in our neighbor country). While driving through a roundabout I noticed an advertisement of one of my favourite bands – Placebo! Of course I drove another round and was delighted to learn that they would play a show in Salzburg.

Placebo tinkelstein


I'm in, guys! And of course I can not go to a concert without my indispensable partner in crime pinkchunky. We have seen our fair share of great shows together and I suppose the next one will be equally awesome.

I hope I have the time to make a shirt, there are some ideas fluttering around in my head already. Freezer paper or maybe some painting on a shirt, I'm not sure yet...


Als ich letzte Woche nach Österreich zum tanken gefahren bin (wie wir das immer tun, da wir sehr nah an der Grenze wohnen und das Benzin in unserem Nachbarland viel günsitger ist) habe ich in einem Kreisverkehr ein Schild erspäht mit dem Logo einer meiner Lieblingsbands – Placebo! Da bin ich natürlich gleich noch eine Runde gefahren und hab mich total gefreut, dass sie nach Salzburg kommen.

Placebo tinkelstein


Da bin ich dabei, Jungs! Und natürlich kann ich nicht ohne meine unentbehrliche Komplizin pinkchunky auf ein Konzert gehen. Wir haben schon jede Menge super Konzerte zusammen gehört und auch das nächste verspricht, ein Hit zu werden.

Hoffentlich komme ich noch dazu, ein T-Shirt zu machen ein paar Ideen schwirren mir schon im Kopf herum. Freezer Paper vielleicht oder Stoffmalfarben, mal sehen...

1 Kommentar:

  1. Oh I'm so very jealous. I love Brian and co. Hope it is fabulous. Do share all the details!

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails