Donnerstag, 3. Juni 2010

Extreme crafting

English Deutsch

Hello everyone, I'm back! We have had such abysmal weather hereabouts for the last two weeks that even the very hardy man of the house does not want to go out any more than absolutely necessary. Instead he has been hogging the laptop! I had to get up at an ungodly hour to compose this post!
A few days ago there was such a thunderstorm in our area that there was no power for more than two hours! I had to craft by candle-light – very romantic but bad for the eyes. :)

crafting by candle light

Anyway, the fair is over and considering that there was almost incessant rain, low temperatures and a hail-storm (No kidding!) going down on my little booth sales were quite OK. At one point I was hanging on to my tent for dear life while the wind was trying to blow it away. Some scarfs and notebook holders got totally soaked – luckily all my things are washable! Only the cardboard-tags suffered rather badly and most of them need to be replaced.

Here a few pictures of my little tent:

GuKu 2010



Hallo Zusammen – da bin ich wieder! Wir hatten in den letzten zwei Wochen so abgrundtief schlechtes Wetter, dass nicht mal mein sehr wetterharter Mann aus dem Haus wollte. Lieber hat er den Laptop blockiert! Ich musste recht früh aufstehen, damit ich diesen Post schreiben konnte.

Vor ein paar Tagen gab es so ein heftiges Gewitter, dass wir über zwei Stunden ohne Strom waren. Da hab ich dann bei Kerzenschein genäht – sehr romantisch, aber eher schlecht für die Augen.

crafting by candle light

Wie auch immer, der GuKu-Markt ist vorüber – und dafür, dass es ohne Ende geregnet hat, saukalt war und ein Hagelsturm (ohne Witz!) über unsere Zelte gefegt ist, waren die Verkäufe durchaus passabel. Bei zuvor genannten Hagelsturm musste ich mein Zelt mit aller Kraft festhalten, damit es nicht davon geblasen wurde. Ein paar Schals und Notizbücher waren total durchnässt – glücklicherweise kann man mein Zeug alles waschen! Nur die Karton-Hängerchen haben etwas gelitten und müssen teilweise ersetzt werden.

Hier nun ein paar Fotos von meinem kleinen Stand:

GuKu 2010



1 Kommentar:

  1. Your stall looks very cute. I'm loving all the black and red!

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails