Freitag, 28. Mai 2010

Summer Scarfs & bracelets / Sommerschals & Armbänder

English Deutsch

First of all, thank you for your lovely comments on my new skirt! I very much enjoyed reading them and usually I try to answer each comment individually but I'm really busy these days. I have been sewing like a women possessed, even during the days which I almost never do. The goatling has been really understanding and a good girl, so I got a lot of stuff done for the fair next Sunday.
Here a few pictures of things I made in the last couple of days.
Hope you like 'em! Actually I have much more stuff but I'm rather sewing than taking pictures right now :)

Please klick on the pics to enlarge them :)

fabric bracelets summer scarf purple summer scarf brown


Zuerst möchte ich mal für die netten Kommentar zu meinem neuen Rock bedanken! Ich habe mich sehr darüber gefreut und eigentlich schaue ich, dass ich auf jeden Kommentar einzeln antworte aber dieser Tage hab ich gar keine Zeit dafür. Ich habe genäht wie eine Besessene, auch tagsüber was ich normalerweise nicht mache. Das kleine Geißlein ist sehr verständnisvoll und brav, daher hab ich jede Menge geschafft für den Markt am Sonntag. Hier ein paar Bilder von den Sachen, die ich bisher so gemacht habe. Hoffentlich gefällt es Euch! :) Eigentlich hab ich noch viel mehr, aber ich nutze das bisschen Zeit das ich noch habe lieber zum nähen anstatt zum fotografieren :)

Bitte auf die Bilder klicken, dann werden sie größer :)

fabric bracelets summer scarf purple summer scarf brown

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails