Sonntag, 2. Mai 2010

And the winner is....

Like promised is today the day for winners :) Since this little blog here is not (yet) widely known, every participant had a very good chance at winning.
Without further ado I present the screen shot of the random number generator:

winner

Comment no. 3 by Pam who wrote:

Hallo! Congratulations on your first 100 posts! :-) I thought of you today while turning an unworn scarf from my closet into a perfect-width scarf and a narrow tie belt ... fabric is black with white polka dot in a crinkly cotton. No bones, though. :-)

Congratulations, Pam! Please let me know which book you like best and I'll send you a little package soon. Please give me a few days to figure it out how to do this – I have actually never before sent a package overseas (yeah, I'm THAT lame ;)

My thanks to everybody who participated!


**************************

Wie versprochen ist es heute nun soweit – ein Tag für Gewinner! Da dieses kleine Blog ja (noch) nicht sehr weitläufig bekannt ist, hatte jeder der Teilnehmer eine reelle Chance, zu gewinnen.
Kommen wir also gleich zur Sache! Hier der Bildschirm-Druck des Nummern-Generators:

winner

Kommentar Nummer 3, welches von Pam kam:

Hallo! Congratulations on your first 100 posts! :-) I thought of you today while turning an unworn scarf from my closet into a perfect-width scarf and a narrow tie belt ... fabric is black with white polka dot in a crinkly cotton. No bones, though. :-)

Herzlichen Glückwunsch, Pam! Bitte lasse mich wissen, welches Büchlein Dir am besten gefällt und ich schicke Dir bald ein kleines Päckchen. Allerdings musst Du mir bitte ein paar Tage gewähren, da ich erstmal sehen muss, wie ich das am besten bewerkstellige – ich habe noch nie ein Paket nach Übersee verschickt (ich bin ungelogen so ne' Niete ;)

Danke an alle für's Mitmachen!

1 Kommentar:

  1. Vielen dank! What a nice surprise! I've just sent an email to you, but wanted to say 'thanks' here, too.

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails