Samstag, 24. April 2010

100 Posts and give-away!

Give-away prize 2 Give-away prize 1

English Deutsch


Well, that's it! 100 posts, I can't believe it! When I first started this blog I was not sure if I would stick with it. I'm really bad at things that have to be done regularly, so some aspects of blogging are really a challenge for me. On the other hand I love to write, so that comes naturally most of the time.

Another thing that I struggle with is to connect with other bloggers. It's not that I don't want to, it just is difficult for me. I only comment when I can really add to the discussion and more often than not I delete a half-written comment because I feel silly. This is something I want to get better at, because it is probably one of the more rewarding aspects of blogging – finding like-minded people.

But enough about me – it is time to talk about the most important people here – YOU! Dear Readers, thank you for taking the time to read my ramblings and to take a look at my creations. I cherish every comment and email!

To say thank you and to celebrate 100 posts there will be a little give-away today. To participate you will just have to leave a comment (however short) to this post. The give-away will be open a few days and aferwards I will draw a winner with a random number generator.

International entries are welcome! (If you win and have a paypal account I would not be averse to a little donation for postage, but it is really not a requirement!)

The winner can choose between the two notebook holders displayed at the top of this post.

Nun ist es endlich so weit – 100 Posts, unglaublich! Als ich mit diesem Blog angefangen habe, war ich mir nicht sicher, ob so was das richtige für mich ist. Ich bin nämlich eine totale Niete wenn es darum geht, etwas regelmäßig zu tun. In dieser Hinsicht ist bloggen wirklich eine Herausforderung für mich. Andererseits schreibe ich total gerne, dieser Aspekt macht mir keine Schwierigkeiten.

Was mir noch recht schwer fällt, ist Connections mit anderen Bloggern herzustellen. Ich würde schon gerne mehr Blogger besser kennenlernen, aber es ist schwer für mich. Ich kommentiere nur, wenn ich tatsächlich was zu sagen habe und ziemlich oft lösche ich einen halb-fertigen Kommentar weil ich mir blöd vorkomme. In dieser Hinsicht will und muss ich noch an mir arbeiten. Vor allem weil das ja gerade so ein Vorteil vom bloggen ist – Gleichgesinnte zu finden.

Aber genug über mich – kommen wir zum wirklich wichtigen Thema hier – EUCH! Liebe Leser, vielen Dank dafür, dass Ihr Euch die Zeit nehmt, mein Geschreibsel zu lesen und meine Kreationen anzusehen. Ich freue mich total über jeden Kommentar und jedes Email.

Als kleines Dankeschön verlose ich unter meinen Lesern nun eine Notizbuch-Hülle. Der Gewinner kann sich eine der oben dargestellten Notizbuch-Hüllen aussuchen. Um mitzumachen, genügt es einen Kommentar zu diesem Post zu schreiben (egal wie kurz). Die Verlosung wird ein paar Tage laufen, danach ermittle ich mit einem Zufallsgenerator einen Gewinner.

Internationale Teilnehmer sind willkommen! (Falls der Gewinner aus dem Ausland kommt und einen PayPal Account hat, sage ich nicht Nein zu einer kleinen Spende für das Porto – das ist aber total freiwillig!)

Ach ja, und sollte Stefan gewinnen, mein wahrscheinlich einziger männlicher Leser, dann mach ich was weniger Mädchenhaftes ;)
Und Familienmitglieder sind natürlich auch nicht ausgeschlossen (Hallo Mama und Tina :)


tinkelstein

So thank you all again for your support! It has been a very rewarding journey so far!
Good luck in the give-away!
Nochmal vielen Dank für Eure Unterstützung! Es macht mir viel Freude, und ich hoffe Euch auch!
Viel Glück bei der Verlosung

Kommentare:

  1. Hi there

    I'm like you with regards to comments and things but what better time to say hi than a giveaway :o) Found you through WR and I love your stuff. Congrats on the 100 posts!!!

    AntwortenLöschen
  2. Great giveaway!!!! I'm in!:)
    purple banana 1991 at gmail dot com

    AntwortenLöschen
  3. Hallo! Congratulations on your first 100 posts! :-) I thought of you today while turning an unworn scarf from my closet into a perfect-width scarf and a narrow tie belt ... fabric is black with white polka dot in a crinkly cotton. No bones, though. :-)

    AntwortenLöschen
  4. found you after seeing your post on wardrobe refashion. congratulations on 100 posts!!!
    twrightgirl at hotmail.com

    AntwortenLöschen
  5. I used to follow blogs for months without once commenting, but once I started I felt like I was probably helping myself, by writing and coming off my shell, and the blog's owner by signaling her/his work was read and appreciated. So now I am no longer shy about leaving a quick line on the comment box. I am a first time reader of your blog and followed you here from Wardrobe Refashion.

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails