Sonntag, 6. Dezember 2009

Refashion - skull & Polka dot top

Refashion - skull & Polka dot top - before Refashion - skull & Polka dot top - before



A while ago I was given a bag full of gently used clothes, among them a polka dot shirt and a black elastic top. This top my sister is modelling here is what I came up with:

Refashion - skull & Polka dot top

I’m totally in love with the top, but alas, it is a size S (36) and there is no way for me to press my self into it with any remaining dignity *sigh*.
That’s why the top goes into my shop, you can look at it here.


Vor ein paar Wochen habe ich eine Tüte voll mit schönen „Altkleidern“ (kein Stück war wirklich alt!) geschenkt bekommen, darunter auch ein Tupfen-Shirt und ein elastisches schwarzes Top. Und das ist daraus geworden, professionell präsentiert von meiner Schwester:


Refashion - skull & Polka dot top

Ich bin ganz verliebt in das Top, aber leider (leider) ist es in Größe S (36), und da pass ich nun wirklich nicht rein… *seufz*
Darum zieht das Top in meinen Shop (Hey das reimt sich! Und was sich reimt ist gut, hat schließlich schon der Pumuckl gesagt)

Refashion - skull & Polka dot top

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails