Samstag, 12. September 2009

Nappy Holder / Windelmappe

So tomorrow finally is the great day, my table is all set up and looks very pretty. I’m really curios how the response will be.

I was a busy bee yesterday and sewed two drawstring bags, a couple of cell phone holders and a nappy holder which can easily moonlight as a clutch purse.

I used for the nappy holder remains from a quilt I made for my neighbours wedding. (I forgot to take a photo of it, can you believe it?!). It turned out very cute, especially with the polka dot ribbon, don’t you think?

Nappy Holder / Clutch purse

Morgen ist es nun soweit, mein Tisch ist gut gefüllt und aufgebaut und sieht sehr hübsch aus. Ich bin ja mal gespannt wie die Resonanz ist…

Gestern Abend war ich ein fleißiges Bienchen und hab noch schnell zwei Beutel, ein paar Handy-Hüllen und eine Windelmappe genäht, welche problemlos als Handtasche schwarzarbeiten kann!

Für die Windelmappe habe ich Reste eines Quilts verarbeitet, den ich meiner Nachbarin zu Ihrer Hochzeit geschenkt habe (und prompt vergessen, ein Foto von der Decke zu machen, ist es zu fassen?!). Die Mappe ist recht putzig geworden, vor allem das Tupfenband macht sich recht gut, oder?

1 Kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails