Dienstag, 4. August 2009

Polka Dot Bag

Polka Dot Bag

Get this bag here
Diese Tasche gibt's hier

This cute little bag was originally thought for little girls. But after borrowing the goatlings bag now and then I found out how handy this kind of bag is for shopping!

Little pirate girlies can now store their loot in style or take it with them on shopping sprees.

But this little bag is also invaluable for mama! It holds your wallet and keys while shopping. Now you have both hands free for your little pirate – but no more bulky jeans pockets!

Polka dots on pink, a skull appliqué and an embroidered heart-garland – what else can the alternative heart wish for (if you can think of anything, tell me – I’ll make it happen!)

One of these days I will make one for my self if I ever find the time... Something like this

Polka Dot Bag

Dieses vielseitige Täschchen war eigentlich als Kindertasche vorgesehen, doch mittlerweile hab ich festgestellt, wie praktisch sie ist!

Kleine Rocker-Mädels bewahren darin ihre ersten Schätze stilsicher auf oder sind zum Einkaufen bestens ausgerüstet.

Aber auch für die Mama hat so ein Täschchen durchaus praktischen Nutzen! Für den schnellen Einkauf passen in die Tasche genau der Geldbeutel und die Schlüssel - keine ausgebeulten Hosentaschen mehr und trotzdem beide Hände für den kleinen Racker frei! Ich leihe mir ja des öfteren die Tasche des kleinen Geißleins aus, aber ich sehe schon, ich muss mir selber mal eine machen (so in dem Stil). Irgendwann, wenn ich mal Zeit hab...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails