Samstag, 8. August 2009

365 days

Bridal gown

Today one year ago my husband and I got married. It is really a little bit frightening how fast the time goes by!
I actually wanted to write a longer post today but since I accidently almost set fire to our kitchen my plans have gone a little awry!
So without further ado a few pictures from our wedding. The purple gowns are of course self-made :-) This is a sewing blog after all!

Hochzeit hoch zu Ross

Heute vor einem Jahr haben mein Mann und ich geheiratet. Es ist wirklich ein bischen beängstigend wie schnell die tage dahin fliegen!
Eigentlich wollte ich heute einen längeren Post schreiben, aber da ich vorher beinahe meine Küche ich Brand gesetzt hätte, haben sich meine Pläne leider etwas geändert!
Hier ein paar Hochzeitsbilder, die lilafarbenen Kleider sind selbst genäht :-) Immerhin ist das ja hier ein Näh-Blog!
Brautkleid

Kommentare:

  1. I LOVE that you wore purple! I wanted a red, white, and blue wedding dress (like the American Flag) but my husband said no :).
    You look beautiful! Gorgeous day.

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails