Sonntag, 5. Juli 2009

I did it... Brother QC-1000


I know I have been slacking a little with blog posts the last two weeks. But after taking a look at my new baby you will excuse me, I’m sure… I spent all my free time sewing on my new Brother Quilt Club 1000 and I simply couldn’t tear myself away to sit in front of the laptop. So I have now actually quite a lot to show, if I find the time to write about it. I did some refashion projects to get a feel for the new machine and also a cool baby shower gift set, a custom order. Well, then there is a notebook cover featuring the logo of my friend’s Manga label, a wallet for my sister, a dress and a shirt for my baby girl. Phewww…

Oh, I also made myself a new skull belt and did some pictures for a short tutorial. If I ever come around to edit it, I’ll even post it ;-)

*************

Mir ist schon bewusst, dass ich in den letzten zwei Wochen nicht recht viel gepostet habe, aber ich konnte mich einfach nicht von meiner neuen Brother Quilt Club 1000 Nobel-Hobel-Nähmaschine losreißen…
Darum hab ich jetzt jede Menge zum Herzeigen, aber keine Zeit um darüber zu schreiben! Seit ich die neue Maschine hab, ist folgendes entstanden: Ein umgearbeitetes Top für mich und einen Pulli für das kleine Geißlein, ein umfangreiches Baby-Geschenkset (Auftragsarbeit), eine Notizbuchhülle mit dem Logo des Manga-Verlages meiner Freundin, ein kleines Täschchen für meine Schwester, ein Kleid und ein Longsleeve-Shirt für das Geißlein… Fffffff!

Oh, und außerdem hab ich noch einen neuen Totenkopfgürtel gemacht und dabei ein paar Photos für eine kurze Anleitung geschossen. Vielleicht schaffe ich es sogar irgendwann mal, es zusammenzubasteln ;-)

1 Kommentar:

  1. Hello! I've just been looking at sewing machines and I have fallen in love with this machine too. Isn't it fantastic? Do you still think it is awesome? I'm trying to find one that is good for quilting and everything else I make too. Would you recommend it? Thanks, Sarah.

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails